در انگلیس انجام می شود

راه اندازی تونل های زیرزمینی پستی با سرمایه 1 و نیم میلیون دلاری

راه اندازی تونل های زیرزمینی پستی با سرمایه 1 و نیم میلیون دلاری

پارسی كاو: یك شركت انگلیسی برای پروژه جدیدی شامل مجموعه ای از تونل های زیرزمینی برای ارسال سریع بسته های پستی 1.5 میلیون دلار سرمایه جذب كرد.


به گزارش پارسی كاو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، شركت انگلیسی "ماگوی"(Magway) كه چندی قبل، طرح راه اندازی تونل های زیرزمینی مشابه "هایپرلوپ"(Hyperloop) را برای ارسال بسته های پستی ارائه كرده بود، موفق شده گامی دیگر به سمت توسعه پروژه خود بردارد و مبلغ ۱.۵ میلیون دلار سرمایه جذب نماید.


شركت ماگوی، در سال ۲۰۱۷ توسط "روپرت كروز"(Rupert Cruise)، از مهندسان پروژه هایپرلوپ ایلان ماسك و "فیل دیویس"(Phill Davies)، یك متخصص تجارت تاسیس شد.
كروز و دیویس در ماه نوامبر، وب سایتی راه اندازی كردند تا بتوانند ۷۵۰ هزار دلار سرمایه برای كار خود جذب كنند اما بودجه نهایی، بسیار بیشتر از این مبلغ بود و به ۱.۵۸ میلیون دلار رسید. این بودجه، به آنها امكان خواهد داد تا گروه خودرا گسترش دهند و كار خودرا به مرحله آزمایش وارد كنند.
بگفته شركت ماگوی، ممكنست شبكه تونل های زیرزمینی این شركت بتوانند بعد از نصب كامل، طی یك سال، بیشتر از ۶۰۰ میلیون بسته را در لندن جا به جا كنند.


مجموعه تونل های ماگوی، ۷۲ هزار واگن را در هر ساعت منتقل خواهند كرد كه هر یك از آنها حامل چهار بسته هستند و در یك مسیر مغناطیسی با سرعت كمتر از ۶۴ كیلومتر بر ساعت حركت می كنند.


سازندگان امیدوارند كه بتوانند اولین مسیر اجرایی تونل را بین لندن، هرتفوردشایر و میلتون كینز انگلستان راه اندازی كنند. آنها باور دارند كه این تونل ها می توانند روشی سریع و كم هزینه برای انتقال كالاها باشند و حدود سه سال دیگر نیز قابل راه اندازی خواهند بود.




منبع:

1398/11/15
22:34:27
5.0 / 5
4744
تگهای خبر: سایت , شبكه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
ParsiKav