ارایه طرح بسته های خواندنی ایرانسل در هفته کتاب
به گزارش پارسی کاو، به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، ایرانسل با اجرای طرح ویژه بسته های خواندنی، مهلتی برای دوست داران به مطالعه و فرهنگ فراهم آورده است.
به گزارش پارسی کاو به نقل از ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، پشتیبانی از فضاهای فرهنگی و ایجاد تجربه های پرارزش برای مشترکان، در چارچوب طرح «بسته های خواندنی»، به تمام مشترکانی که تا هشتم آذر، هر یک از بسته های اینترنت ایرانسل را خریداری کنند، یک پیامک حاوی کد تخفیف ۲۰ درصدی جهت استفاده از خدمات مجموعه باغ کتاب تهران، ارسال می کند. این تخفیف کاربردی که با پشتیبانی ویستامدیا بعنوان بازوی تولید محتوای ایرانسل، طراحی و توسط «یلوادوایز» ویستامدیا اجرا شده است، تمامی خریدها، خدمات و امکانات عرضه شده در باغ کتاب تهران را شامل می شود و به مشترکان این امکان را می دهد تا تجربه ای ویژه از حضور در یک مرکز فرهنگی داشته باشند. مشترکان ایرانسل، بعد از دریافت پیامک، کافی است هنگام مراجعه به باغ کتاب، پیامک تخفیف و کارت ملی خویش را به پیشخوان ایرانسل عرضه کنند. بعد از بررسی و ثبت اطلاعات، یک کارت تخفیف ویژه در اختیار مشترک قرار می گیرد که امکان استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی را فراهم می آورد. این کارت تخفیف، در تمامی بخش های باغ کتاب شامل خرید کتاب، لوازم آموزشی، سرگرمی، خدمات تفریحی و سایر امکانات مجموعه معتبر است. این تخفیف تا هشتم آذرماه قابل استفاده بوده و مشترکان می توانند در طول این بازه زمانی، به تعداد نامحدود از آن بهره مند شوند. علاقمندان می توانند جهت شرکت در این طرح، از راه سوپراپلیکیشن «ایرانسل من»، مبادرت به خرید بسته اینترنت مورد نظر خود کنند. دانلود آخرین نسخه سوپراپلیکیشن «ایرانسل من»، برای مشترکان موبایل، از وبسایت ایرانسل ممکن است. همینطور امکان دریافت و نصب این سوپراپلیکیشن، با شماره گیری کد دستوری #۴۵* هم برای مشترکان ایرانسل وجود دارد. «ویستامدیا»، با هدف عرضه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلت فرم های داخلی، بعنوان بازوی تولید محتوا و خدمات جامع تبلیغاتی ایرانسل تعریف شده و از شرکتهای زیرمجموعه ایرانسل است. این شرکت تابحال با چندین پلت فرم داخلی، قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. مشارکت در تولید آثار فرهنگی، ساخت چند رئالیتی شو و داشتن استودیوی دوبله، از دیگر کارهای ویستامدیا است که در چهارچوب سند توسعه ایرانسل در عرصه تولید محتوا، تعریف شده است. «یلوادوایز» بازوی تبلیغات هوشمند ویستامدیا، با تأکید بر ظرفیتهای فنی و رسانه ای ویستامدیا در ایرانسل، درحال ساخت مدلی نوین از تبلیغات دیجیتال است؛ مدلی که در آن، کاربران به جای مخاطبان صرف، به بخشی فعال از تجربه تبلیغاتی برندها تبدیل می شوند که در سالهای اخیر، با تأکید بر توسعه کمپین های هدفمند، تعاملی و داده محور، توانسته جایگاه خویش را بعنوان یکی از پلت فرم های نوآور تبلیغات ایران تثبیت کند.
به طور خلاصه این شرکت تاکنون با چندین پلتفرم داخلی، قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. یلوادوایز بازوی تبلیغات هوشمند ویستامدیا، با تکیه بر ظرفیت های فنی و رسانه ای ویستامدیا در ایرانسل، در حال ساخت مدلی نوین از تبلیغات دیجیتال است؛ مدلی که در آن، کاربران به جای مخاطبان صرف، به بخشی فعال از تجربه تبلیغاتی برندها تبدیل می شوند که در سال های اخیر، با تکیه بر توسعه کمپین های هدفمند، تعاملی و داده محور، توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از پلتفرم های نوآور تبلیغات ایران تثبیت کند.
منبع: parsikav.ir
این مطلب پارسی کاو را پسندیدین؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران پارسی کاو در مورد این مطلب