هدیه همراه اول به مشتركان به پاس بردباری و همراهی

هدیه همراه اول به مشتركان به پاس بردباری و همراهی

پارسی كاو: در امتداد مشتری مداری، همراه اول به تمامی مشتركینی كه صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت كرده اند بسته مكالمه یا دیتا هدیه می دهد.



به گزارش پارسی كاو به نقل از مهر، در امتداد مشتری مداری، همراه اول به تمامی مشتركینی كه صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت كرده اند بسته مكالمه یا دیتا هدیه می دهد.
طبق اعلام اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، به دنبال بروز مشكل فنی روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه در سامانه صورتحساب گیری همراه اول كه منجر به صدور صورتحساب با مبلغ نادرست برای برخی از مشتركان اپراتور اول شده بود، این اپراتور اعلام نمود جهت مشتری مداری و رعایت حقوق مشتركان، برای مشتركانی كه صورتحساب خودرا پرداخت كرده اند هدیه انتخابی در نظر گرفته است.
بر اساس این اطلاعیه، همراه اول برای آن دسته از مشتركانی كه روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه اضافه پرداخت داشته اند جهت دلجویی و كسب رضایت ایشان بسته های هدیه «مكالمه درون شبكه یك روزه» و «۲ گیگابایت اینترنت همراه یك روزه» در نظر گرفته كه با عنوان «بسته سپاس» در اختیار این مشتركان قرار می گیرد.
مشتركان ذیربط می توانند بوسیله كد دستوری #۶*۱۰* یكی از دو بسته مذكور را فعال كنند.
گفتنی است همراه اول روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه با ارسال پیامك عذرخواهی اعلام نموده بود بزودی پیامك اصلاحی صورتحساب ارسال می شود.


منبع:

1398/02/08
11:23:38
5.0 / 5
4666
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , شبكه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ParsiKav