شاید در آینده محقق شود

تولید غذای دریایی با استفاده از سلولهای بنیادی

تولید غذای دریایی با استفاده از سلولهای بنیادی

به گزارش پارسی كاو الان شركت های متعددی در سراسر جهان وجود دارند كه به دنبال یافتن راهی هستند كه محصولاتی را جایگزین گوشت كنند.


به گزارش پارسی كاو به نقل از ایسنا و به نقل از اینهبیتت، شركت "شایك میتز"(Shiok Meats) به دنبال این است كه جایگزینی پاك و پایدار برای محصولات دریایی پیدا كند.
این شركت برای تولید این گوشت های دوستدار محیط زیست از سلول های بنیادی استفاده می نماید.
محققان الان در حال انجام مرحله تحقیقاتی پروژه هستند و امیدوارند كه از این گوشت های مبتنی بر سلول برای تولید محصولات دریایی مانند خرچنگ و میگو استفاده كنند.
گفتنی است تولید این محصولات هنوز سال ها با مرحله تولید فاصله دارد ولی امید است كه مشتریان زیادی از این گوشت ها استقبال كنند.
هدف شركت "شایك میتز" این است كه این غذای دریایی از نظر ظاهر و یا احساس كاملاً برابر گوشت نباشد و كالری بالایی هم داشته باشد.
در عوض طعم محصول كاملاً درست باشد و طعم یك غذای دریایی داشته باشد.
رئیس شركت سازنده اظهار نمود كه اساساً ما قادر نخواهیم بود یك غذای دریایی تولید نماییم كه دقیقاً مانند یك جانور آبزی مانند ماهی باشد.
شایك میتز از چندین منبع بودجه تولید این محصول را تأمین كرده است. اگر مراحل تولید محصول با موفقیت پیش رود، "شایك میتز" امید دارد كه آنرا در ۳ تا ۵ سال آتی در سراسر دنیا عرضه نماید كه آغاز آن هم از آسیا و سنگاپور خواهد بود.



1398/01/26
15:23:11
5.0 / 5
4861
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
ParsiKav