همراه اول عنوان روابط عمومی هوشمند ایران را از آن خود کرد

همراه اول عنوان روابط عمومی هوشمند ایران را از آن خود کرد

به گزارش پارسی کاو با کسب بالاترین امتیاز، روابط عمومی همراه اول در هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، نشان ویژه روابط عمومی هوشمند را دریافت کرد.


به گزارش پارسی کاو به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰، «هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» و «هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» با حضور تعدادی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و برخی از اساتید بین المللی، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این مراسم خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) در پیامی ویدئویی به این رویداد، ضمن استقبال از برگزاری این سمپوزیوم و مبحث آن یعنی «روابط عمومی پساکرونا» اظهار نمود: نمی توانیم تأثیراتی که کووید ۱۹ بر امر روابط عمومی داشته را نادیده بگیریم. این سمپوزیوم درصدد آن است تا بگوید روابط عمومی ها باید چه آمادگی هایی را برای مواجهه با پساکرونا کسب کنند. وی ادامه داد: با عنایت به این که تغییرات مهمی را در نوع روابط عمومی پساکرونا شاهد خواهیم بود، روابط عمومی ها باید به مواردی نظیر تقویت کانال های دیجیتال و برخط بپردازند؛ هر چند که امیدواریم این رویداد بتواند نقشه راهی برای روابط عمومی پساکرونا عرضه نماید. همینطور در این سمپوزیوم بین المللی اساتیدی از ایران و کشورهای دیگر در نشست های تخصصی درباره روابط عمومی پساکرونا به بحث و گفتگو پرداختند. در ادامه این رویداد و در هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که همه ساله همزمان با سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می شود، از روابط عمومی های برتر ایران تقدیر به عمل آمد. در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «روابط عمومی هوشمند» شد. همینطور روابط عمومی همراه اول با عنایت به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران بعنوان «روابط عمومی برتر» در حوزه «ارتباطات رسانه ای» در سال ۱۴۰۰ ارائه شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره گردید. روابط عمومی همراه اول در جهت برنامه راهبردی این اپراتور و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال تلاش داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه ای، ارتباط خود با مشترکان و رسانه ها را تقویت کرده و به صورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات موردنیاز را فراهم آورد. هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری «انجمن بین المللی روابط عمومی» و با حضور، سخنرانی و عرضه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی با مبحث «روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها» و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین «نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا» و «ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی» عصر روز یکشنبه ۲۶ دیماه پایان یافت.

1400/10/27
23:32:36
5.0 / 5
633
تگهای خبر: ارتباطات , تخصص , خدمات , دیجیتال
این مطلب پارسی کاو را پسندیدین؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران پارسی کاو در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

ParsiKav