كسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط شركت مخابرات ایران
چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری برگزار شد و شرکت مخابرات ایران تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
به گزارش پارسی کاو به نقل از مهر به نقل اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و بررسی موانع تولید و صادرات به سبب رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال، با حضور شرکتهای برتر دولتی و خصوصی برگزار گردید.
بر اساس این گزارش، تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه ششم توسعه نیازمند الزاماتی هست که عمده ترین آنها اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی، تبیین توسعه ارتباطات بین المللی و جذب سرمایه های خارجی، بررسی موانع تولید و صادرات به سبب رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال نیازمند پیش زمینه هایی است که با برگزاری این همایش راهکارهای تحقق آن به صورت تخصصی بررسی گردید.
ارتقای جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده و در میان آحاد مردم، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بررسی رفع خلا های قانونی اشتغال و در صورت ضرورت تصویب طرح های لازم همچون راهکارهای عرضه شده در این مراسم به منظور تحقق رضایتمندی مشتری بود.
بر طبق این گزارش، از آنجائیکه یکی از ارکان مهم جهت رسیدن به این الزامات، افزایش بلوغ سازمانی مدیران، رؤسا و مشاوران صنعت و اقتصاد کشور است، بعد از برگزاری سه دوره از همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت و حمایت دستگاههای حاکمیتی و اجرایی کشور، چهارمین دوره این همایش ملی با رویکرد رضایتمندی مشتری و با تقدیر از شرکتهای برتر در این عرصه برگزار گردید.
منبع: پارسی كاو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب