یك مقام مسئول در شركت مخابرات:

مسئولیت اجتماعی باعث رونق كسب و كار سازمان می شود

مسئولیت اجتماعی باعث رونق كسب و كار سازمان می شود

پارسی کاو: یک مقام مسئول در شرکت مخابرات اظهار داشت: کسب و کار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ما است. اگر به وسیله مسئولیت اجتماعی بتوانیم اعتماد مردم را کسب نماییم، بطور قطع کسب و کار ما رونق پیدا می کند.


به گزارش پارسی کاو به نقل از روابط عمومی مخابرات، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در سومین رویداد گراف دی که یکشنبه دهم اسفند برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه کسب و کار نتیجه توجه به مسئولیت اجتماعی در شرکت است، اظهار نمود: کسب و کار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ماست. اگر به وسیله مسئولیت اجتماعی بتوانیم اعتماد مردم را کسب نماییم، اساسا کسب و کار ما رونق پیدا می کند. در پس توجه به ایفای نقش های مسئولیت اجتماعی، اعتمادسازی دقیق و ماندگار افزایش مشروعیت برای سازمان ایجاد می شود. محمدرضا بیدخام در پنلی با عنوان «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» به چالش ها و موانع مسئولیت اجتماعی در شرکت ها پرداخته شد، ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در شرکت مخابرات ایران، نگاه مسئولانه برای عرضه خدمات و محصولات به ذی نفعان وجود دارد و این ماحصل سال ها تلاش صادقانه شرکت مخابرات ایران در ایجاد یک تصویر ذهنی مناسب برای مخاطبان و مشتریان در سرتاسر کشور بوده است. وی ضمن اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی در اصل برای هر شرکت این اولویت را شامل می شود که سازمان، کار خود و وظیفه اصلی خویش را در برابر جامعه به درستی پیاده کند، بیان نمود: مسئولیت اجتماعی سازمان بر رضایت مشتریان آنان هم تاثیر داشته که این خود یکی از عوامل موفقیت سازمان هاست. در شرکت مخابرات ایران تمام کارکنان و مدیران با تمام وجود به دنبال پیاده سازی این مورد هستند. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه التزام اخلاقی در توجه به اهمیت ذی نفعان و افزایش درآمد، سودآوری و بهبود مزیت رقابتی از موارد آثار مثبت رعایت مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمان است، اظهار داشت: اغلب سازمان ها سرویسهای مختلفی عرضه می دهند که برای موفقیت در این حوزه باید به بعد مسؤولیت اجتماعی دقت کنیم تا بتوانیم وظیفه خویش را بخوبی عرضه دهیم، ما اعتقاد به روابط عمومی تجاری داریم، یعنی بررسی می نماییم که نیاز مردم چیست و بعد مسؤولیت اجتماعی را با این رویکرد که چه محصولاتی مورد نیاز مردم است، پیگیری می نماییم. وی ادامه داد: فعالیتهای شرکت مخابرات ایران بعنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور بر توسعه در تمام نقاط کشور شامل محروم و توسعه یافته استوار است که این، خود، تجلی عالی ترین پیاده سازی مسئولیت اجتماعی است که فارغ از سوددهی، برای تمام هموطنان به دنبال ایجاد ارتباطی فراگیر است. مهندس بیدخام ضمن اشاره به اینکه حالا با انتشار کرونا مخاطبان فضای مجازی افزایش یافته است، اظهار داشت: با انتشار کرونا کلاس های آموزشی و مدارس از شبکه مخابرات استفاده می نمایند و ارتقای آن مهم می باشد و نسبت به سال قبل مشتریان شرکت مخابرات حدود دو و نیم برابر شده است بنابراین توسعه خدمات و نوآوری برای رضایت مشتری و مخاطبان بسیار حائز اهمیت می باشد. وی ضمن اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران محصولاتی که در حوزه دیتا تولید می کند، بر مبنای تحقیق از مشتریان و بازار است، افزود: ما نیاز مخاطب را بررسی می نماییم و معتقدیم که محصولات ما باید بر طبق این امر تولید و در اختیار مخاطب قرار گیرد. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه روابط عمومی ها سفیران حوزه csr در کشور می باشند، اظهار داشت: نوآوری لازمه کسب و کار موفق است، اما برای ورود به حوزه مسؤولیت اجتماعی نباید وظایف اصلی شرکت نادیده گرفته شود. گفتنی است پنل «روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی و استراتژی به کارگیری این دو دانش» دهم اسفندماه به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار گردید. در این رویداد که به صورت آنلاین و همینطور به صورت محدود به صورت حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد، در بخش گفت وگو،، چگونگی استفاده از دانش مسؤولیت اجتماعی در جهت انتقال پیام بررسی شده و اهداف آن به منظور انتقال تجربه و تعامل احصا شد.

1399/12/11
20:01:20
0.0 / 5
363
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
ParsiKav