با ارتقای این پیام رسان؛

فیسبوك با دستورات صوتی كنترل می گردد

فیسبوك با دستورات صوتی كنترل می گردد

پارسی كاو: فیسبوك هم به جمع شركت هایی پیوست كه تلاش می كنند كنترل و مدیریت نرم افزارهای خویش را با فرامین صوتی ممكن كنند.



به گزارش پارسی كاو به نقل از دیجیتال ترندز، این شركت می گوید در كوشش برای ارتقای پیام رسان اختصاصی خود است و جذاب ترین خصوصیت نسخه به روزشده آن امكان مدیریت فیسبوك مسنجر با فرامین صوتی است.
بررسی نسخه ای از این پیام رسان كه با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد، نشان داده است با فشردن دكمه ای كه با علامت M مشخص شده می توان بخش های مختلف پیام رسان مذكور را با صدا كنترل كرد.
البته هنوز جزئیات مربوط به نحوه كنترل صوتی این پیام رسان اعلام نشده، اما استفاده از خدمات یادشده كاربرد پیام رسان مذكور به خصوص در شرایط دشوار مانند رانندگی را تسهیل می كند. بعنوان مثال فرد از این طریق می تواند در حین رانندگی و بدون به خطر افتادن جان خود و سایر سرنشینان پیامی را به صورت صوتی آماده كرده و با انتشار یك دستور صوتی ارسال نماید.
علاوه بر این، این خدمات به افراد معلول و ناتوان جسمی هم كمك می نماید راحت تر از پیام رسان فیسبوك استفاده كنند. گفته می گردد ارتقای خدمات ترجمه پیام های مختلف از زبانی به زبان دیگر هم در این مجموعه پیش بینی شده است.
فیس بوك آزمایش این نسخه جدید از پیام رسان خویش را تایید كرده اما زمان مشخصی برای عرضه آن اعلام نكرده و مشخص نكرده كه چه تعداد از قابلیت های پیام رسان فیسبوك به صورت صوتی در دسترس خواهد بود.

1397/07/15
19:58:50
0.0 / 5
4987
تگهای خبر: دیجیتال , سیستم عامل
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ParsiKav