با تلاش پژوهشگران آمریكایی صورت گرفت

ساخت یك سپر محافظتی برای جلوگیری از مبتلا شدن به كروناویروس

ساخت یك سپر محافظتی برای جلوگیری از مبتلا شدن به كروناویروس

به گزارش پارسی كاو پژوهشگران آمریكایی، نوعی سپر محافظتی ساخته اند كه می تواند به جلوگیری از مبتلا شدن به كروناویروس كمك نماید.


به گزارش پارسی كاو به نقل از ایسنا و به نقل از ساینمگ، پژوهشگران "دانشگاه ماساچوست در امهرست" (UMass)، نوعی سپر محافظتی از جنس پلاستیك طراحی نموده اند كه می تواند با پوشاندن كامل چهره، از انتقال كروناویروس پیشگیری كند. سازندگان می توانند با تولید انبوه این سپر محافظتی، از جان كارگران و افراد دیگر محافظت كنند.
این سپر محافظتی می تواند از صورت و چشم ها محافظت كند و میزان خطر آلودگی را كم كند. این سپر، از یك ورقه انعطاف پذیر پلاستیكی ساخته شده كه پیشانی را هم می پوشاند و در پشت سر محكم می شودـ
هم اكنون، شركتی كه توسط گروه پژوهشگران این دانشگاه راه اندازی شده، در حال تولید اولین مجموعه شامل ۸۰ هزار سپر محافظ چهره است و می خواهد تولید را بر مبنای میزان تقاضا ادامه دهد. تابحال حدود ۳۰ هزار سفارش ثبت شده و صدها داوطلب هم ساعت ها به طراحی، آزمایش و ساخت این محصول جدید مشغول هستند.
"پیتر رینهارت" (Peter Reinhart)، از اعضای این گروه اظهار داشت: ما به تقاضاها پاسخ می دهیم تا كمبودهای لازم را در فرایند مقابله با كروناویروس فراهم نماییم.
گروه های بسیاری هم اكنون با گروه های سلامت همكاری می كنند تا سپرهای محافظتی چهره ساخته و آماده شوند و آزمایش های ویروسی را پشت سر بگذارند. خیلی از اعضای این گروه، فعالیت خویش را از راه دور انجام می دهند و حتی با یكدیگر ملاقات نداشته اند.
"مگان هاربر" (Meghan Harber)، از سرپرستان این گروه اظهار داشت: دریافت تقاضاهای بسیاری كه روزانه به ما می رسند، از نیاز مردم حكایت دارند و نشان می دهند كه شرایط بحرانی است؛ بنابراین ما با سرعت به كار خود ادامه می دهیم.



1399/01/17
23:38:12
5.0 / 5
3404
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
ParsiKav