وعده شركت سازنده خودروهای الكتریكی

۱۶۰۰ كیلومتر رانندگی با یك دفعه شارژ!

۱۶۰۰ كیلومتر رانندگی با یك دفعه شارژ!

پارسی كاو: شركت ˮآپترا موتورزˮ می خواهد اولین نمونه های خودروی الكتریكی خودرا تا سال 2020 به بازار عرضه نماید.


به گزارش پارسی كاو به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، بنیان گذاران شركت "آپترا موتورز" (Aptera Motors) بعد از تلاش های بسیار برای تولید یك خودروی الكتریكی آیرودینامیك و كارآمد، بودجه لازم را برای ابداع مدل جدید این خودرو به دست آوردند. آنها امیدوارند كه تا سال ۲۰۲۰، نوعی خودروی الكتریكی عرضه كنند كه به مصرف كارآمد انرژی كمك نماید.
این خودروی فوق العاده سبك كه بدنه ای محكم دارد، در هر مایل، كمتر از ۱۰۰ وات انرژی استفاده می نماید. "كریس آنتونی"(Chris Anthony)، از بنیانگذاران آپترا اظهار داشت: گروه سازنده این خودرو باور دارند كه شاید شهرت ابتدایی خودرو بتواند سازندگان دیگر را نیز به افزایش كارایی محصولاتشان ترغیب كند. آنچه من را شگفت زده می كند این است كه هیچ یك از این سازندگان هنوز چالش میزان كارایی خودروی الكتریكی را انجام نداده اند.
این شركت در حال جمع آوری بودجه برای یك مدل جدید است كه امیدوار است در سال ۲۰۲۲ روانه بازار كند. خورویی كه "آپترا" ادعا می كند می تواند ۱۰۰۰ مایل(۱۶۰۰ كیلومتر) را به مدد پك باتری ۱۰۰ كیلووات ساعت خود با یك دفعه شارژ بپیماید.
نكته مهم در مورد خودروی الكتریكی آپترا، فقط سفرهای ۱۰۰۰ مایلی بدون توقف آن نیست، بلكه در مورد امكان پذیر شدن بهترین راه استفاده از انرژی است. كاربران می توانند آپترا را در خانه و طی ساعاتی از شب كه زمان اوج مصرف انرژی نیست، شارژ كنند؛ در نتیجه شارژ آپترا بسیار ارزان تر از مصرف بنزین خواهد بود. شاید كارایی در سوخت، مهم ترین موضوعی نباشد كه خریداران خودروی الكتریكی به آن فكر می كنند اما اگر هدف از خرید خودروی الكتریكی واقعا كاهش نتایج مضر فعالیت انسانی روی زمین است، باید این مساله برای كاربر مهم باشد.


شركت آپترا موتورز، در سال ۲۰۰۶ بنیان گذاشته شد و با بودجه ای به مبلغ ۲۴ میلیون دلار نسبت به ساخت نمونه های ابتدایی محصولات و رسیدن به هدف خود اقدام نمود. این شركت در سال ۲۰۱۱ بعد از عدم موفقیت در جمع آوری چند صد میلیون دلار بودجه دیگر، وادار به بازگرداندن سپرده ها و بستن شركت شد. این شركت باردیگر با تولید پیشرانه های مبتنی بر بنزین و الكتریسیته به بازار بازگشت.
سازندگان آپترا امیدوارند كه بتوانند از ساخت مواد افزودنی برای تولید اجزای پیچیده و سبك استفاده نماید كه ساختن آنها در روش تولید سنتی هیچ گاه صورت نمی گیرد. آنها قصد دارند برای تامین نیروی هر چرخ آپترای جدید، از سه موتور با قدرت ۵۰ كیلووات استفاده كنند تا امكان حركت سریع تر آن فراهم گردد.


آپترا موتورز برای تولید محصولی با این خاصیت ها، باید بودجه مورد نظر خودرا جذب نماید و برای رسیدن به آن، به دنبال جلب اعتماد سرمایه گذاران است. این شركت در صورت جذب سرمایه كافی، سه نمونه ابتدایی محصول خودرا در سال ۲۰۲۰ در جاده ها به كار خواهد گرفت. هددف نهایی شركت این است كه ۱۱ هزار خودروی الكتریكی را طی یك سال با مبلغ ۳۴ تا ۵۹ هزار دلار به فروش برساند.




منبع:

1398/06/11
18:56:40
5.0 / 5
4792
تگهای خبر: شركت , فروش , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
ParsiKav