رگولاتوری اعلام كرد؛

کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت

کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت

به گزارش پارسی کاو، مدیرکل محافظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت اطلاع داد.


به گزارش پارسی کاو به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی با بیان این خبر اضافه کرد: با وجود افزایش ۸۲ درصدی شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در پنج ماهه نخست سالجاری، میانگین رسیدگی به شکایات فوق در این بازه زمانی از ۱۵ روز پارسال به ۱۰ روز امسال کاسته شده است. وی اظهار داشت: به منظور تسریع در پاسخگویی به شکایات و کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از آغاز مهر سالجاری بعد از ثبت شکایات مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اطلاع رسانی لازم از راه پیامک به مسئول و صاحب پروانه آن دفتر صورت می گیرد. مدیرکل محافظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اظهار داشت: در پنج ماه ابتدایی سال قبل ۶۳۷ شکایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت شده است، در حالیکه در همین بازه زمانی امسال هزار و ۱۵۷ شکایت ثبت شده است که این شکایات به تخلف ۸۰۵ دفتر پیشخوان خدمات دولت مربوط می شود. وی ضمن اشاره به این که بیشترین شکایات ثبت شده در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱، در ارتباط با دریافت هزینه بیشتر از تعرفه است، بیان نمود: مشترکان می توانند با رفتن به پرتال سازمان، از لیست و تعرفه خدمات دستگاههای اجرایی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت آگاه شوند و در صورت وجود مغایرت با تعرفه دریافتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، شکایت خویش را در سامانه https: //195.cra.ir ثبت کنند. برای اطلاع از لیست و تعرفه دستگاههای اجرایی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت اینجا کلیک کنید.


منبع:

1401/06/31
18:02:40
5.0 / 5
352
تگهای خبر: ارتباطات , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
ParsiKav